Jest to również bardzo istotne pytanie, żeby je sobie w tym momencie wyjaśnić i spróbować mniej więcej przybliżyć na nie własną odpowiedź:
Otóż osoba będąca Copywriterem zajmuje się tworzeniem tekstów typu:

– precle;
– artykuły (teksty) pod zaplecze stron firmowych (potocznie zwane: zapleczowe);
– utworów tekstowych poświęconych i przeznaczonych na blogi internetowe;
– redagowaniem tekstów reklamowych: opisów produktów i usług firm, które je oferują;
– opracowywaniem „contentu”, inaczej treści- zawartości tekstowej na potrzeby reklam (teksty marketingowe);
– kreowaniem opisów kategorii, na przykład -na potrzeby sklepu internetowego opiniowaniem danej podgrupy/ kategorii produktów (w tym tworzenie opinii oraz komentarzy);
– pisaniem recenzji tekstowych dotyczących: książek, filmów, utworów muzycznych, programów komputerowych, działalności i usług wielu firm, a także innych rzeczy;
– także bardziej doświadczony Copywriter zajmuje się: przygotowywaniem tekstów, artykułów specjalistycznych- tekstów eksperckich, tworzonych na wybrany, czyli wyodrębniony (wyselekcjonowany) wcześniej już temat.


Zobacz też: https://www.jedyneczka.edu.pl/